Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2008

ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ ΧΟΡΗΓΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΟΛΥΜΠΙΑΔΑ ΤΟΥ ΠΕΚΙΝΟΥ


Το θέμα αφορά την προσπάθεια τριών ανθρώπων να φτάσουν ως την Παραολυμπιάδα του Πεκίνου στους αγώνες διπλού μεικτού σκιφ της κατηγορίας των adaptive (ΑΜΕΑ). Οι δύο είναι οι αθλητές Κωνσταντίνα Γκαράτσα και Βαγγέλης Καρέλης, ενώ ο τρίτος ο προπονητής τους Λάμπρος Ρίζος. Επιχειρήσεις και επιχειρηματίες προβολή θα είναι για σας, ειδικά αν έχετε και βλέψεις στην κινέζικη αγορά.Παρακαλώ όσοι θέλουν να βοηθήσουν ας αναδημοσιεύσουν αυτό το κείμενο μήπως βρεθεί χορηγός να στηρίξει τους δύο αθλητές να καλύψουν τα έξοδα τους. Αυτά αφορούν είτε τη συντήρηση τους τις ημέρες των προπονήσεων, οι οποίες γίνονται στη Λίμνη των Ιωαννίνων και τα παιδιά ανεβαίνουν η μεν Κωνσταντίνα από Λάρισα, ο δε Βαγγέλης από Αθήνα, είτε θέματα εξοπλισμού. Ο χορηγός θα προβληθεί σε μπλουζάκια που θα φοράνε, στη βάρκα και όπου αλλού είναι εφικτό. Οποιος ενδιαφέρεται μπορεί να επικοινωνήσει με τον προπονητή των παιδιών Λάμπρο Ρίζο στο τηλέφωνο 6974888865 .

1 σχόλιο:

Athanassios Ghikas ready to fly like an Eagle είπε...

Ναμαι πάλι.
Ακου τί σκέφτηκα για τα παιδιά.
Μπες και γίνε μέλος (κατά τους Ανώνυμους όπως σου είπα στο άλλο) στο
http://e-parea2.blogspot.com/

Η ε-παρέα είναι ένα πολυπληθές μπλογκ ώστε να γίνεις περισσότερο γνωστή εσύ και το μπλογκ σου αλλά και να βρίσκεις ευκολότερα αναρτήσεις άλλων.
Εδώ δεν σε επιλέγουν όπως οι Ανώνυμοι αλλά μπαίνει όποιος θέλει.
Στέιλτε τους ένα μειλ ώστε να γίνεις δεκτή στη παρέα και κοπιάρισε το ποστ για τους παρα αθλητές ώστρε να το δουν και άλλοι.

Θα το ανεβάζω και εγώ στον Σταυραετο΄.

Πάντως είναι μεγάλο πρόβλημα το οικονομικό για τους Παρα αθλητές.
Προσωπικά ασχολούμαι με πρωταθλητισμό στο πινγκ πονγκ με καροτσάκι και κάθε χρόνο είμαι μέσα στα μετάλλια στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα.
Σε εμάς για να μπορέσεις να διακριθείς π΄ρπει να συμμετέχεις σε όσο περισσότερα τουρνουά στο εξωτερικό μπορείς, ώστε κάνοντας νίκες να παίρνιες πόντους και ανεβάινεις στην παγκόσμια κατάταξη. Η ομοσπονδία φυσικά ούτε λόγος να ασχοληθεί με το άθλημά μου το οποίο θεωρεί προς το παρόν δέυτερης κατηγορίας στην προτεραιότητα. Να φανταστείς στο Πεκίνο οι Κινέζοι το θεωρούν το π΄ρωτο τους άθλημα και θα το προβάλλουν απίστευτα και εμείς σαν χώρα δεν πρίοκειται να στείλουμε κανέναν αθλητή. Απλα γιατί δεν έχουμε ανέβει στην διεθμή κατάταξη επαρκώς ώστε να μας δεχθούν.
Ετσι λοιπόν πλήρώνω από την τσέπη μου 2 ή 3 τουρνουα τον χρόνο (αυτά μπορώ) εκτός από τον προσωπικό μου προπονητη μου ή τα αναλώσιμα ρακέτες λάστιχα, μπαλάκια. Δεν είναι αρκετά όμως γιατί αν σου πω συγκριτικά μεγέθη με τους αθλητές άλλων χωρών θα καταλάβεις.
Η οικονομική χορηγεία είναι πολύ απαραίτητη όχι μόνο για τα παιδιά ή για μένα αλλά για όλους τους παρα αθλητές, και αυτό όσο Αθλητισμός και Παρα αθλητισμός θα θεωρούνται δυο διαφορετικά πράγματα.

Αν προκύψει κάποιος ή κάπιοια επιχείρηση (φορέας κλπ) που θελήσει να δώσει κάτι όποιο μέγεθος κι άν είναι αυτό παρακαλώ θα ήθελα να γίνει μνεία και για το άτομό μου.
Αν θέλεις να σου στέιλω το τηλ μου στέιλες μου μήνυμα στο email μου.