Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2008

ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΟΥ ΒΗΜΑΤΑ

Οι περισσότεροι δεν θυμούνται τα πρώτα τους βήματα. Αυτό είναι απόλυτα λογικό αφού τα παιδάκια αρχίζουν να περπατούν σε ηλικία ενός δυο χρόνων. Εγώ θυμάμαι τα πρώτα μου βήματα. Όχι, αλίμονο, δεν είμαι ιδιοφυΐα ούτε παιδί θαύμα. Η εξήγηση είναι πολύ πιο απλή. Τα πρώτα μου βήματα τα έκανα όταν ήμουν 9 χρόνων. Γεννήθηκα βλέπετε ανάποδα (ναι δεν κάνω πλάκα, άσχετα που με μερικούς φίλους, κάνουμε χαβαλέ ΄΄α από τότε σου έμεινε΄΄) με αποτέλεσμα να αποκτήσω κινητική αναπηρία από έλλειψη οξυγόνου στις πρώτες στιγμές της ζωής μου. Μέχρι τα 8 μου πηγαινοερχόμουν Αθηνά για φυσικοθεραπείες αφού στο τόπο μου δεν υπήρχε ειδικευμένοι για παιδία θεραπευτές. Ένα χρόνο μετά την μετάθεση της φυσιοθεραπεύτριας μου στην πόλη που μένω , ο οποίος πέρασε με καθημερινές ασκήσεις, έκανα τα πρώτα βήματα. Θυμάμαι σαν χθες την σκηνή. Αφού τελειώσαμε το πρόγραμμα των ασκήσεων στο στρώμα, μου έβαλε η θεραπεύτρια μου τα παπούτσια (ορθοπεδικά ποτάκια) στάθηκα όρθια προσπαθώντας να βρω την ισορροπία μου. Ήδη είχα αρχίσει να ιδρώνω.Εκείνη με κράτησε από τους ωμούς και με βοήθησε να μεταφέρω το βάρος του σώματος μου στο ένα πόδι και βγάλω το άλλο. Μετά το επόμενο...Στα μισά της διαδρομής απομάκρυνε τα χέρια της από το σώμα μου αλλά έμεινε ακριβώς πίσω μου για να νιώθω ασφαλής. Απέναντι καθόταν η μητέρα μου, δεν μιλούσε για να μην αποσπάει την προσοχή μου (αν και τώρα που το σκέφτομαι μάλλον και να ήθελε να μιλήσει δεν θα μπορούσε από την αγωνιά της). Το πιο χαρακτηριστικό που θυμάμαι είναι ο ιδρώτας που έτρεχε από το μέτωπο μου κόμπους κόμπους. Σαν να είχα ανέβει ένα βουνού και όχι να είχα διανύσει απλά ένα μέτρο, ίσως και λιγότερο. Όταν έφτασα στον καναπέ και έκατσα ένιωθα τα ποδιά μου να μυρμηγκιάζουν αλλά τι σημασία είχε? Γελούσα σαν χαζοχαρούμενο. Είχα κάνει τα πρώτα βήματα της ζωή μου. ΜΟΝΗ ΜΟΥ

1 σχόλιο:

Athanassios Ghikas ready to fly like an Eagle είπε...

μαριάννα καλημέρα.
Μπορέις να με φωνάζεις Σάκη αν και στη μπλογκόσαιρα είμαι γνωστός σαν Σταυραετός. Αν κατάλαβα καλά είμαι γύρω στον ένα χρόνο πιό παλιός από σένα.
πραγματικά χαίρομαι που υπάρχει και άλλος ένας ΑμεΑ μπλογκερ. Εύχομαι να υπάρξουν ή να υπάρχουν κι άλλοι, γιατί είναι ένας πολύ όμορφος τρόπος έκθεσης σκέψεων και προσωπικών που θέλεις να μοιραστείς με άλλους.
οπως και το ποστάκι για τα πρώτα σου βήματα τα οποία μου άρεσαν πολύτ και για να είμαι ειλικρινής το βρήκα από το πόρταλ του φίλου Χρήστου chrisxx.
Αμέσως το ανέβασα και σε ένα άλλο μπλογκ πολύ καλών φίλων των Ανώνυμων Μελαγχολικών.
Αυτό είναι ένας πολύ ποιοτικός τόπος κάποιων επιλεγμένων ανθρώπων οι οποίοι καιτά προτροπή μου Μαριάννα πρόκειται να σε καλέσουν να γίνεις και εσυ΄μέλος μας ώστε να ανεβάζεις και εκεί παράλληλα ποστ και οτιδήποτε θεωρείς ποιοτικό και άξιο να ιδωθεί και να διαβαστεί.
εγώ από την πλευρά μου θα σε ανεβάσω λινκ στην Σταυραετοφωλιά και ελπίζω να τα λέμε από εδώ και μπρος.

Παρεπιπτόντως είμαι μαγεμένος με τον Αγιο Νικόλα και το Οροπέδιο από πάνω.
Εχω κάνει διακοπές τρεις φορές στη Σητεία και στον Μακρυ Γιαλό Νότια
τους χαιρετισμούς μου