Παρασκευή 11 Απριλίου 2008

ΠΟΔΙΑ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ

Δεν διαβάσατε λάθος τον τίτλο...Τα ποδια μου (πιστεύω σε όλα τα άτομα που έχουμε την ίδια αναπηρία) έχουν την δικιά τους προσωπικότητα. Έτσι συνηθίζω να λέω αστειευόμενη. Γιατί το λέω αυτό θα με ρωτήσετε, θα σας εξηγήσω πάραυτα. Όταν είμαι αγχωμένη για κάποιο λόγο, τα ποδια μου δεν υπακούνε τις εντολές που τους δίνει το μυαλό μου. Δεν ξέρω να σας εξηγήσω γιατί συμβαίνει αυτό, απλώς δεν το ελέγχω. Για παράδειγμα όταν μπαίνω σε ένα χώρο άγνωστο για πρώτη φορά, νιώθω σαν να μου έχουν βιδώσει τα ποδια στο πάτωμα. Κάθε προσπάθεια να τα κινήσω πέφτουν στο κενό. Οι περισσότεροι νιώθουμε αγωνιά σε ένα νέο περιβάλλον, η διάφορα από τους υπόλοιπους είναι ότι σε μένα γίνετε εμφανής η ταραχή μου. Με τα χρόνια βρήκα ας πούμε ένα κόλπο για να το ελέγχω όσο μπορώ. Μένω κάποια δευτερόλεπτα ακίνητη ή ακόμα καλύτερα αν έχει κοντά τοίχο στηρίζομαι πάνω του, κάνω πως χαζεύω (ε μην καρφωθούμε κιόλας) παίρνω λίγες ανάσες και προχωράω κανονικά. Αν επιμείνω την ίδια στιγμή θα ΄΄κολλήσω΄΄ πιο πολύ....Έχω πεισματάρικα ποδια τι να κάνουμε...Ένα άλλο χαρακτηριστικό στοιχείο της αυτόνομης προσωπικότητας των ποδιών μου είναι η ιδιαίτερη ευαισθησία τους στα εξωτερικά ερεθίσματα.Το καλοκαίρι δεν διανύομε πως θα περπατήσω ξυπόλητη στην παράλια.Προ ημερών δοκίμαζα νάρθηκες για αποκτήσω μεγαλύτερη σταθερότητα στην βάδιση. Μόλις σκέφτηκα (τι το ήθελα?) πως πρέπει να κρατήσω ακίνητα και ήρεμα τα ποδια μου για να μπούνε πιο εύκολα οι νάρθηκες, αυτά άρχισαν να σφικουν και να κουνιούνται. Πάντως η όλη υπόθεση βγάζει και γέλιο...Σκεφτείτε 2 ανθρώπους να καλοπιάνουν με γλυκόλογα το δεξί μου πόδι να ηρεμήσει....΄΄ηρέμησε γλυκούλη μου΄΄ κτλ. Σας διαβεβαιώνω πως όλα αυτά που περιέγραψα γίνονται από μονα τους

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

λοιπον αν δεν πιασουν τα γλυκόλογα προτεινω να τα δελεασεις με δωρακια του τυπου..ελα θα σου παρω και ανατομικα παπουτσακια και ωραιες καλτσουλες με τον γκαρφιλντ κοκ!
φιλικα
Δεσποινα

ΜΑΡΙΑΝΝΑ είπε...

Δεσποινα μου εδωσες καταπληκτικη ιδεα...ε και αν δω οτι ουτε αυτα πιανουν θα βαλω τα μεγαλα μεσα...μασαζ σε σπα

Ανώνυμος είπε...

Η ειδικότητα μου (που έλεγε η θεά Μέριλιν Μορνοε) !!! :-))

Σαφώς τα ποδιά έχουν προσωπικότητα [μη το γελάς καθόλου], όλη μου την ζωή σαν κωφός έδινα και δίνω μεγάλη προσοχή στη γραμμή της γυναικάς π.χ. πρόσωπο, σώμα, ποδιά κλπ ...

Ακόμα δίνω μεγάλη σημασία πως συμπεριφέρονται τα ποδιά και πως το ντύνουν π.χ. βάδισμα, σταυροπόδι, κούνημα των μικρών δακτύλων-αστραγάλων, σέξι κάλτσες και όλα τα ειδή παπουτσιών ...

Για παράδειγμα, βλέπω πολλές γυναίκες να φοράνε κοντά παπούτσια στα κουρασμένα ποδιά που τις κατατάξω στις εργαζόμενες πολλές φορές ευχήθηκα μέσα μου π.χ. να μου δίνονταν η ευκαιρία να της κάνω μασάζ μέσα σε τζακούζι υπό το φως των κεριών ...

Αυτός είναι ο λόγος που φτιάχνω ένα πολυτελές τζακούζι στο νέο μου διαμέρισμα !!!

Μαρί μου, αν κάποτε νιώθουν τα ποδιά σου την ανάγκη για μασάζ, μη διστάζεις διότι είμαι ο μάγος των ποδιών με ... προσωπικότητα !!!

Πραγματικά λατρεύω πολύ τα ποδιά των γυναικών (δεν ξέρω πως να στο πω) διότι τα ''ακούω'' να ''μιλάνε'', να ''φωνάζουν'' από μονά τους για π.χ. χάδι, μασάζ, ξεκούραση και .... σεξ !!!


Πολλα φιλιά Μαρί μου ...


Μ.Β.

ΜΑΡΙΑΝΝΑ είπε...

κωστη θα σε εχω υποψη μου για το μασαζ αν και ειναι και αποσταση. μεχρι να ελθεις θα μου εχει περασει...
τωρα πως απο τα πεισματα που μου κανουν τα ποδια μου η σηζητηση πηγε στο σεξ ενας θεος ξερει ή μαλλον ενας κωστης ξερει
φιλια

Ανώνυμος είπε...

αντρες παιδι μου συνεχεια εκει εχουν το μυαλο τους!!
φιλικα
Δεσποινα

Ανώνυμος είπε...

Χαχα ... ο Θεός να με συγχωρέσει, είσαι καταπληκτική, σε λατρεύω Μαρί μου !!!


Μ.Β.

ΜΑΡΙΑΝΝΑ είπε...

αντρες...
τι να πει κανεις?

An-Lu είπε...

Η αλήθεια είναι πως τα άκρα μας μπορεί να εμφανίσουν δική τους προσωπικότητα, άσχετα από την "προϊστορία" τους ;-)