Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2008

Η ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ ΜΕΡΑ

καλημέρα
είναι Κυριακή πρωί (που λέει ο λόγος, για μένα πρωί Κυριακή είναι μετά τις 1μμ) και είπα να γράψω την πρώτη μου δημοσίευση στο ηλεκτρονικό μου ημερολόγιο. Σκεφτόμουν πολύ ώρα πως θα μπορούσα να αρχίσω...έριξα και μια μάτια σε αλλά blogs, άλλα δεν μου ερχόταν κάτι εντυπωσιάστικο. Αναρωτιέμαι όμως χρειάζεται κάτι τέτοιο? υποτίθεται πως σε ένα ημερολόγιο γράφεις καθημερινά πράγματα, σκέψεις, προβληματισμούς. ξεδιπλώνεις τον εαυτό σου μέσα από αυτά σιγά σιγά...για να υπάρχει και το απαραίτητο σασπένς.
θα μπορούσα να σας πω από την αρχή την ιστορία της ζωή μου και εκεί να τελείωνε...θα ήταν πολύ βαρετό και από την άλλη είπα να μην μπούμε κατευθείαν στα βαθιά. Τι θα λέγατε να μιλήσουμε για την ημέρα Κυριακή? Είναι η πιο ωραία μέρα της εβδομάδας χωρίς να κανεις κάτι ιδιαίτερο. προσωπικά χαλαρώνω, ακούω μουσικουλά και διαβάζω. είμαι σωστός βιβλιοφάγος κατά κοινή ομολογία όλων των γνωστών μου. Είναι ένας τρόπος να ταξιδεύω σε εποχές και μέρη που δεν είχα την τύχη να πάω στην πραγματικότητα. πολλές φορές το βιβλίο λειτουργεί σαν μηχανή του χρόνου, το ανοίγεις και βρίσκεσαι είτε στο παρελθόν είτε στο μέλλον, να ζήσεις τις περιπέτειες των ηρώων, να νιώσεις τα αισθήματα τους.Αλλα ας επανέλθω στην Κυριακή, όπως έλεγα είναι η τέλεια μέρα με ένα βασικό ελάττωμα όμως περνάει πολύ γρήγορα. και όπως έλεγε η Βουγιουκλάκη ΄΄όμορφη που είναι η Κυριακή μα ας ήταν πιο μεγάλη γιατί περνάει γρήγορα και αργεί να έλθει η άλλη΄΄

Δεν υπάρχουν σχόλια: